Logo
 

Oplossingen – Service & diensten

Kolk & Dijk biedt u een keuze uit verschillende servicepakketten. Wij hebben leen-toestellen, een eigen reparatieservice en een eigen haal & brengservice. Wat het beste pakket voor u is kunt u zelf bepalen.

Onze dienstverlening wordt compleet gemaakt door heldere service afspraken door middel van SLA’s. Met deze afspraken kunt u rekenen op een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en service van de door u gebruikte oplossingen. Daarnaast weet u precies waarop u kunt rekenen en wat u van ons mag verwachten.

Kolk & Dijk doet er alles aan onze relaties zo snel mogelijk van dienst te zijn. De vraagstukken kennen vaak een hoge urgentie en dienen dan ook adequaat opgelost te worden zonder eerst in een web van afdelingen te belanden. Daarom heeft iedere relatie binnen Kolk & Dijk een eigen accountteam. Dit team bestaat uit uw eigen accountmanager en een persoonlijke professionele Servicedesk. Dus geen callcenter, geen 0900-nummer, maar direct persoonlijk contact. Dit betekent voor u dat u snel antwoord krijgt op al uw vragen.

0
Connecting
Please wait...
Verstuur een bericht.

Sorry, er is op dit moment geen medewerker van Kolk & Dijk beschikbaar. Laat gerust een bericht achter.

* Uw naam
* Uw email
Telefoonnummer
* Onderwerp
* Beschrijf uw situatie
Log direct in.

Need more help? Save time by starting your support request online.

* Uw naam
* Email
* Beschrijf uw vraag
We zijn online!
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

Hoe beoordeelt u onze steun?